Aangeboden: woning hobby bedrijfts ruimte aangeboden 120,000vraagprijs

Prijs: Bieden - Datum: Vandaag - Hierbij wil ik mijn huis met veel mogelijkheden garage met oprit verkopen je kan er een hobby ruimte van maken of als bedrijfts opslag ruimte gebruiken garage met was ruimte wc...

hierbij wil ik mijn huis met veel mogelijkheden garage met oprit verkopen je kan er een hobby ruimte van maken of als bedrijfts opslag ruimte gebruiken garage met was ruimte/ wc /en mogelijk douche garage is 6br bij 12L draai trap naar de woon gedeelte woonkamer 6bij8 met verhoogt open keuken slaapkamer 4bij4 badkamer met wc/douche/bad/en wasbak je kan veel doen met zo een pand wegens geen werk meer wil ik van mijn huis af leuk wonen en rustige buurt vlak bij het centrum liever te bellen voor meer vragen bezichtigen kan altijd 06-48200407 wegens geen eigen internet nog gr Ronald
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Te huur in Zuid-Holland

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger