Aangeboden: ik ben op zoek naar een 1 gezins woning met 4 kamers

Prijs: € 700,00 - Datum: Vandaag - Hallo ik ben op zoek naar iemand die woningruil wil doen ik woon zef me mijn gezin in hilversumvlakbij het ziekenhuis woon 3 hoog in een flat grote woonkamer 2 slaapkamers wc...

hallo


ik ben op zoek naar iemand die woningruil wil doen
ik woon zef me mijn gezin in hilversumvlakbij het ziekenhuis
woon 3 hoog in een flat.
grote woonkamer 2 slaapkamers wc apart douche balkon achter huur prijs 387 kaal via de woning bouw allantie

ik zoek een groter huis met mijn gezin heb 2 kinderen en slapen allebei op 1 kamer
en het worde te klein
wil graag een grotere woning met tuin voor en achter
en 4 kamers
huur prijs mag maximaal 750 zijn
het liefst in hilversum
u kunt ons bereiken op het nummer 06 4168571
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Te huur in Zuid-Holland

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger