Aangeboden: u na gouda ik na delftzijl

Prijs: Ruilen - Datum: Vandaag - Hallo Ik ben op zoek naar een leuke eensgezinswoning in Delftzijl Bij voorkeur met woonkamer minimaal 3 slaapkamers en een leuke achtertuin Maximale huurprijs 540 euro per maand...

Hallo,

Ik ben op zoek naar een leuke eensgezinswoning in Delftzijl Bij voorkeur met woonkamer,
minimaal 3 slaapkamers en een leuke achtertuin. Maximale huurprijs: 540 euro per maand

woon zelf in gouda op een begaande grond woning in een leuke buurt heb open keuken 3 slaapkamer schuur en balkon achterkant en leuk voor als u kinderen heeft de speeltuin zit precies voor de deur

u mag altijd een kijkje komen nemen

reden van de ruil wil heel graag dicht bij mijn moeder en zusjes wonen die ik 12 jaar niet heb gezien en de verloren tijd een beetje inhalen
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Te huur in Zuid-Holland

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger