Aangeboden: Ruime kamer te huur in Voorschoten!

- Prijs: € 390,00 - Datum: Vandaag - Ruime Kamer Met Ruim Balkon Te Huur Hallo Ik ben Claudia 24 jaar en ben op zoek naar een huisgenootje Ik heb een dubbele kamer te huur met een ruim balkon en gebruik van de rest...

RUIME KAMER MET RUIM BALKON TE HUUR!

Hallo!
Ik ben Claudia, 24 jaar, en ben op zoek naar een huisgenootje!
Ik heb een dubbele kamer te huur met een ruim balkon en gebruik van de rest van het huis.
(woonkamer, keuken, douche en tuin)
De kamer is voor een meisje tussen de 20 en 28 jaar die studeert, werkt of beiden.
Lijkt het je leuk? neem contact met mij op!

p.s.: de kamer wordt natuurlijk leeg en schoon geleverd;)

Prijs: 390excl. g/w/l/internet/tv
per 1 november 2010

Groetjes!

Claudia
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Te huur in Zuid-Holland

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger