Aangeboden: Gezellig knus driekamer appartement te huur vanaf 1 November

Prijs: € 625,00 - Datum: Vandaag - Aangeboden Leuk gezellig en knus 3 kamer appartement gelegen grens Rotterdam Schiedam voor 625 p m exclusief g w e Woning is voorzien van dubbele beglazing en wordt verwarmt met...

Aangeboden:
Leuk gezellig en knus 3 kamer appartement gelegen grens Rotterdam/Schiedam voor €625 p/m exclusief g/w/e.

Woning is voorzien van dubbele beglazing en wordt verwarmt met een kachel.
2 supermarkten op loopafstand en daarnaast diverse winkeltjes,eetzaakjes en een videotheek o.a.
Rotterdam centrum is met de fiets in een kwartier te doen en Schiedam centrum of station in 5 minuten.
De snelwegen zijn binnen 5 minuten te bereiken en ook het openbaar vervoer is op loopafstand.

In de woning is al wel een gasfornuis met oven, deze kunt u dan ook gewoon gebruiken.
De woning bestaat uit een woonkamer, keuken, douche/wc en 2 slaapkamers.
Verders heeft de woning 2 balkons,aan beide zijde 1 en een grote berging beneden.

Heeft u een vaste baan en bent u geinteresseerd, graag hoor ik dan van u via mijn email.
Bij reactie graag iets over uzelf vertellen en u werkzaamheden.
Bij mailcontact zal ik u meer over de woning vertellen en de vragen beantwoorden die u heeft, ook kan ik u dan wat foto`s laten zien.

Geen reactie terug van mij betekent niet geinteresseerd.

PS: Mogelijkheid tot koop van de woning.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Te huur in Zuid-Holland

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger